woensdag 12 juli 2023

Sketch met gnome

Hallo allemaal, 

Bij Carlijn Design zag ik een leuke kortingsactie en ik besloot mezelf wat snijmallen cadeau te geven. Ik kocht een aantal basismallen (rond, vierkant en A6 formaat) en ook de lieve gnome kon ik niet laten liggen. 

Op de Facebook pagina van Carlijn Design loopt een leuke challenge (sketch) en ik besloot gelijk mijn nieuwe knutselspullen uit te proberen. De basis van de sketch had ik zo gemaakt met behulp van de basismallen. Achteraf had ik deze veel eerder moeten kopen, het scheelt enorm veel meet-en snijwerk. Ik wilde ook graag de gnome uitproberen dus deze kreeg een prominente plek op het kaartje. Bij Knutsels en Kadootjes willen ze dat je centerpiece geïnspireerd is op het achtergrondpapier. Ik besloot dat de gnome bloemen ging plukken, net als op het design papier hebben deze bloemen een okergeel hartje. De kleuren van de rest van het kaartje zijn ook afgestemd op designpapier. Ik hoop dat deze aan de opdracht voldoet. Deze kaart wil ik ook mee laten doen bij Carlijn Design op FB (sketch), Creatief met Angela's Hobbycorner op FB (vrij thema) en bij GCC (bloemen). 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Carlijn Design 'gnome set 1 basis' CDSN-1095
  • Carlijn Design 'A6 rechthoeken en frames' CDSN-0037
  • Carlijn Design 'A6 rechthoeken' CDSN-0103
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079
  • Carlijn Design 'cirkels' CDSN-0122
  • Carlijn Design 'cirkels 2' CDSN-0193
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's happy hedgehog' COL1516 (grote bloem) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's wedding accessories' COL1491 (bloemen in het gras)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's bijen' COL1505 (hartjes kleine bloemen) 
  • Papier van de Action 

5 opmerkingen:

  1. Je koos hele leuke kleuren uit ! En je hebt een goede koop gedaan, ga je nog veel gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje met de enige gnome! En jezelf verwennen moet af en toe gewoon!
    Dank je wel voor het (weer) meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe kaart, schattige gnome, mooie kleurencombi.
    Fijn dat je meedoet met de challenge bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes
    Nancy GCC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je goed gedaan, jezelf trakteren op mooie mallen, het levert in ieder geval een leuk kaartje op met de mooie grappige gnome. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Superleuk gedaan.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen