vrijdag 28 juli 2023

Hope your day is full of treats

Hallo allemaal, 

Eerder schreef ik al dat er bij Carlijn Design een leuke kortingsactie was en dat ik besloten had om mezelf wat mallen cadeau te doen. Bij dit ene cadeautje is het echter niet gebleven. De materialen zijn zo ontzettend leuk dat ik besloot om mijn collectie gelijk nog wat verder uit te breiden. Met diverse mallen van Carlijn Design en wat onderdelen van Marianne Design maakte ik onderstaande verjaardagskaart. 

De fruity smiles willen de pinata stuk slaan, maar ze komen er niet goed bij. Het chocolade taartje denkt na en oppert om een toren te maken. De peer gaat op het taartje zitten, de rest tilt hij met één hand op. De appel klimt helemaal naar boven en heeft een stok bij zich. Na een paar keer slaan gaat de pinata kapot. Hij en de anderen juichen! Al het lekkere snoepgoed valt naar beneden en nu kunnen ze lekker smikkelen. 

Op de kaart heb ik ook twee ballonnen geplakt, daarom stuur ik de kaart in bij 2 sisters on the blog

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Carlijn Design 'fruity smiles- door Jocelijne Design' CDJD-0029
  • Carlijn Design 'party smiles- door Jocelijne Design' CDJD-0017 
  • Carlijn Design 'let's party!- door Jocelijne Design' CDJD-0016
  • Carlijn Design 'slimline card champagne' CDSN-0111 (slimline randjes)
  • Carlijn Design 'avocado en peer groot' CDSN-0084 (snor en feesthoedjes)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's Santa and mrs claus' COL1517 (Voetjes)
  • Marianne Design Collectables 'Christmas elves by Eline and Marleen' COL1518 (handjes)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's toekan' COL1457 (tak met blaadjes) 
  • Marianne Design Creatables 'bos XL' LR0772 (takje om de pinata stuk te slaan) 
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (gras) 


3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Natascha, heel vrolijk qua kleurtjes en opbouw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele vrolijke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vrolijk kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen