zaterdag 12 maart 2022

Tuinieren

Hoi allemaal, 

Wat een heerlijk weer was het deze week! Ik heb dan ook vaak even op een stoel buiten gezeten. Een merel paar is in onze tuin druk aan het zoeken naar nestmateriaal, zo leuk om te zien! Ook zag ik in de tuin de eerste vlinder; een citroentje. Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien waarbij ik diverse challenges heb gecombineerd. 

Bij Hobbyshop Veldmaat moet je gebruik maken van een Dutch Doobadoo art mal. Gelukkig heb ik de Trifold mal uit deze collectie ooit eens gekregen. Op kraft karton heb ik de mal getekend en daarna op de juiste plekken gerild en gesneden, het was helemaal niet moeilijk. Bij Scrap & Co (FB) willen ze graag je hobby op je creatie zien. Zoals jullie misschien wel weten geniet ik van tuinieren en van alle dieren en bloemen in de tuin. Ik besloot dat dit mijn thema moest worden. Tijdens het maken van dit kaartje ben ik geïnspireerd door het kinderliedje: er liggen bolletjes in de grond van Henk Broekhuizen (challenge bij Girlz Creative). Het gaat over de natuur die in de lente ontwaakt. Op mijn kaart zie je daarom de egel en de mol in de tuin werken, het onkruid wordt verwijderd en de bloembakken zijn gevuld met voorjaarsbloemen. De lieveheersbeestjes, bijen en de libelle vliegen ook al rond. Bij Marianne Design willen ze graag huisjes zien op je kaart, vogelhuisjes kunnen in de tuin natuurlijk niet ontbreken! 

Het was erg lastig om de kaart goed op de foto te krijgen. Ik heb daarom meerdere foto's gemaakt, op de laatste foto heb ik de kaart plat neergelegd waardoor je alle details goed kan zien. 

Fijne avond! Ik ga nu Heel Holland Bakt kijken. 

Groetjes, Natascha





Gebruikte materialen: 

  • Dutch Doobadoo Card art mal 'trifold A4' 470.713.316
  • Marianne Design Collectables 'Eline's egel' COL1368
  • Marianne Design Collectables 'Eline's bijen' COL1505
  • Marianne Design Collectables 'hek' COL1423
  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design Creatables 'narcis' LR0755
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's vingerhoedskruid' LR0452
  • Marianne Design Creatables 'boomstam' LR0680
  • Marianne Design Creatables 'klimop' LR0469
  • Marianne Design Creatables 'pine branch' LR0683
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'zaadzakje en tuingereedschap' CR1395 (harkje en schepje)
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (grasrand)
  • Marianne Design Craftables 'planken by Marleen' CR1463
  • Marianne Design Craftables 'groen by Marleen' CR1464
  • Marianne Design Craftables 'potted plants by Marleen' CR1542
  • Marianne Design Craftables 'dragonflies by Marleen' CR1582
  • Marianne Design Adventkalender 2021 'klimop en vogelhuisje' CA3160
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design clearstamp 'fruitastic by Marleen' CS1031
  • Marianne Design zilver papier CA3127


11 opmerkingen:

  1. Wat een levendigheid in de tuin, heel leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke bedrijvigheid op je kaart! Hier ook al wat vlinders en hommels gezien.
    Leuk dat je meedoet met de “huisje(s) op de kaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje , heel veel op te zien .
    Leuk met al die beestjes erop.
    Lekker voorjaars kriebels.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Natascha. Er is heel veel op te zien. Zo leuk!
    Dank je wel voor je deelname bij hobbyshop Veldmaat
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een drukke werkzaamheden in je tuin.
    Hij is super gaaf Natascha
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi kaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet met onze "huis of huisjes" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke kaart, Natascha! Echt een cadeautje om te krijgen!
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een geweldige kaart Natascha, ik had ook al via instagram gereageerd, helemaal top!
    bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie kaart
    leuk dat je meedoet aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk maar wat een prachtig resultaat! Als je zo'n mooie kaart krijgt voor je verjaardag voel je je extra jarig volgens mij.
    Bedankt voor het meedoen met 'mijn' huisjes challenge.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Natascha! Er is zo veel op te zien, daar heb je veel werk aan gehad!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen