vrijdag 27 augustus 2021

Kaartje in retro stijl

Hoi allemaal, 

Bij 4-seasons challenge blog is een leuke challenge gestart, het thema is dit keer retro. Wanneer ik hier aan denk dan zie ik altijd de patronen in de typische kleuren bruin, oranje en geel voor mij. Op Pinterest kwam ik dit kaartje tegen van Suzie Chatterji en ik besloot deze te liften. De kleuren en de manier waarop de rondjes op het kaartje zijn geplakt heb ik grotendeels overgenomen. De confetti heb ik groter gemaakt en met behulp van foam tape verhoogd opgeplakt, dit vond ik een speelser effect geven. Het lettertype van de stans van Karin Joan paste naar mijn idee heel goed bij deze stijl en heb ik ook met foam tape op de kaart geplakt. Een leuke mannenkaart is zo ontstaan. Deze kaart stuur ik vanwege het liften ook in bij de Liftchallenge

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design en Karin Joan stempel en die 'gefeliciteerd' KJ1721
  • Ronde stansmal van AlieExpress 





10 opmerkingen:

  1. Wauw!! Dit is echt retro. Mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super coole kaart!
    haha jij bent best een poosje aan het stansen geweest :D
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke retro dit, leuk gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke liftkaart en wat een klus zal dat geweest zijn!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke lift, echt terug in de tijd!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, inderdaad retro! Mooie liftkaart en jouw lift is ook erg gaaf! Dank je wel voor het meedoen met de jubileum Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk deze vrolijke retro kleurtjes. Je hebt een hele leuke kaart uitgekozen om te liften en het resultaat is prachtig geworden! Bedankt voor je bijdrage aan onze lift jubileum challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart helemaal in retro stijl.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf! Je bent lekker op dreef hè?! Deze kaart is lekker vrolijk en heel mooi gelift. De tekst past er zeker goed bij. Erg leuk, dank je wel nogmaals Natascha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag je kaart voorbijkomen in de top 3 bij 4-seasons en ik vond hem zo tof! Echt heerlijk retro in precies de goede kleuren. Geweldig mooi gedaan!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen