zondag 15 augustus 2021

Een gelift opkikkertje

Hallo allemaal, 

Bij de Lift challenge is een leuke opdracht van start gegaan waarbij je zelf een kaart mag uitzoeken om te liften. Ik heb een kaartje van mezelf uitgekozen (ik begreep dat de link niet werkt, de kaart heb ik daarom ook onder mijn materialenlijst neergezet). Dit keer heb ik de kikkers in de fruitmand op een slimline kaart geplakt, hierdoor kan het kaartje ook meedoen bij Hobbyshop Veldmaat. De fleurige bloemen heb ik in potten gedaan en naast de mand geplakt. Omdat het een beterschapskaart is mag deze ook meedoen bij Scrap & Co (FB of Instagram). Bij Carlin's kaartenparadijs is het thema nog steeds 'alles mag', dit is mijn tweede inzending. Op de hengels van het mandje heb ik twee strass steentjes geplakt, hiermee kan het kaartje ook meedoen bij HobbyVission

Fijne dag! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'fruit by Marleen' COL1469
  • Marianne Design Collectables 'Eline's frogs' COL1352
  • Marianne Design Creatables 'wicker basket' LR0702
  • Marianne Design Craftables 'grass' CR1355
  • Marianne Design Craftables 'slimline frames' CR1537
  • Marianne Design Craftables 'card display' CR1521 (papier clip)
  • Marianne Design Craftables 'potted plants by Marleen' CR1542
  • Marianne Design clear stamp 'opkikkers by Marleen' CS1065
  • Marianne Design clear stamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Distress ink: dusty concord, candied apple, spiced marmalade, fossilized amber, mowed lawn
  • Papier van de Action 
  • Strass steentjes Sowlow

  • Mijn eerder gemaakte kaart die ik nu gelift heb:

    14 opmerkingen:

    1. Een superleuke opkikker.
      Ziet er heel vrolijk uit.
      Mooi gemaakt.
      Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
      Succes !
      Carla (DT)

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Daar kikker je van op van zo'n mooi kaartje. Prachtig gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
      Bedankt dat je nog eens meedoet.
      Groetjes,
      Karin DT

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Wat een leuke kaart, Natascha! Die kikkertjes zijn wel hee schattig in dat mandje! Maar als ik je link aanklik kom ik niet bij jouw eigen kaart, wij willen graag de originele kaart ook zien. Hopelijk kun je daar nog iets aan doen. I.i.g. heel hartelijk dank voor je deelname alvast!

      BeantwoordenVerwijderen
      Reacties
      1. Hoi Marjan, dankjewel voor je leuke reactie en fijn dat je aangeeft dat de link niet werkt. Ik heb de link aangepast en mijn eerder gemaakte kaart voor de zekerheid onderaan dit bericht toegevoegd. Groetjes, Natascha

        Verwijderen
      2. Nu zie ik je kaart wel, een echte lift, leuk!

        Verwijderen
    4. Wat een gezellige vrolijke kaart!

      groetjes van Ank

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Ik denk wel dat ik zou schrikken als er twee kikkers uit mijn fruitmandje zouden springen maar deze opkikker-kaart is super grappig geworden! Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan onze jubileum-liftchallenge.

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Wat een leuke kaart heb je van jezelf gelift Natascha, lekker fris met dat geel geruite papier op de achtergrond. Heel mooi.
      Lieve groetjes Miranda

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Wat een leuke lift!! Ik vind deze slimline misschien nog wel mooier dan het origineel.
      Fijne week!!
      Groeten van Femminde

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Dat kan natuurlijk ook, een kaart liften van jezelf! ;-)) wat een goed idee.
      Erg leuk geworden in slimline formaat. Heel vrolijk kaartje! Dankjewel voor het meedoen met de jubileum challenge!

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Super mooie kaart Natascha.
      Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge.
      XX Bianca
      DT Hobbyshop Veldmaat.

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Geweldige leuke kaart.
      Bedankt voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat
      Groetjes Elly

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Superleuke kaartjes 👌
      Duidelijke uitleg erbij , dank u wel.
      Met vriendelijke groet YvonneBB

      BeantwoordenVerwijderen