zondag 25 juli 2021

Kerst in de zomer

Hoi allemaal, 

De maand juli is bijna om en dit betekent dat er weer kerstkaarten ingestuurd moeten worden bij de kerst challenge van de Egel. Ik heb dit keer gekozen voor de circle layout mal van MD. Om mijn eigen bedachte uitdaging in stand te houden (op de kerstkaarten alle dieren van MD gebruiken) heb ik dit keer de hertjes gebruikt. Toevallig vragen ze bij Kaartjes Inspiratie Challenges ook een kerstkaart, dus hier kan ik het kaartje ook insturen.  De brievenbus heb ik vorig jaar bij Creaties Suzan (FB) gewonnen en kwam nu goed van pas. Omdat er een envelop op de kaart staat mag deze creatie ook meedoen met de maandelijkse challenge bij De Egel. Het thema bij Carlin's kaartenparadijs is 'alles mag', dus met dit kaartje waag ik ook hier een gokje. 

Door omstandigheden lukt het mij op dit moment niet om veel te knutselen. Ik mis het erg, voor mij is dit echt een manier om te ontspannen. Ik hoop dat het mij snel weer lukt. 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's herten' COL1401
  • Marianne Design Creatables 'forest trees' LR0556
  • Marianne Design Creatables 'circle layout mal' LR0677
  • Marianne Design Craftables 'kaarten standaard' CR1408
  • Marianne Design Craftables 'kerstroos' CR1478
  • Marianne Design Craftables 'brievenbus' CR1519
  • Marianne Design Craftables 'envelope set' by Marleen CR1518
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Randstans Love 2 craft Action (sneeuw)
  • Papier van de Action en Boekenvoordeel 




11 opmerkingen:

  1. Ah.... ze zijn zo schattig, die hertjes in de sneeuw bij de brievenbus. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie kerstkaart. Dit is ook een mooie manier om de lay-out mal te gebruiken zo als achtergrond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi, leuk en lief kerstkaartje is dit geworden.
    Zo schattig met de hertjes en het brievenbusje.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kerstkaart!! En ja die brievenbus past er prima bij. Ik heb hem nu ook en gebruik hem best vaak.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje met die hertjes erop, prachtig gemaakt.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes m
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kerstkaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig Natascha.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje van de kaart. De ronde stans is ook zo gaaf, ik gebruik hem ook zo graag.
    Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging envelop op de kaart bij de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahhhh wat een lieffie! Heel mooi geworden zo. Leuk dat je jezelf ook zo uitdaagt!
    Ik hoop dat je snel weer meer kunt genieten van het knutselen.
    Sterkte.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen