woensdag 14 juli 2021

Hoera een kleinzoon!

Hoi allemaal, 

Een paar maanden geleden vertelde mijn oud collega dat haar zoon en schoondochter een kindje krijgen. Het is haar eerste kleinkind en het wordt een jongetje. Zoals jullie weten maak ik graag geboortekaartjes en ik ben meteen aan de slag gegaan, het wiebelkaartje lag dus al even te wachten. Maandag appte mijn oud collega dat zij oma is geworden en dat alles goed is gegaan. Het kaartje heeft zij inmiddels ontvangen en nu kan ik het ook hier laten zien. 

Dit stoere kaartje heb ik in jungle stijle gemaakt. Toevallig vragen ze bij 4 season challenge dit thema. Omdat er vlindertjes op de kaart staan mag deze ook meedoen bij HobbyVission. Bij Carlin's kaartenparadijs en bij Scrappelyst is het thema vrij. 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's leeuw en tijger' COL1455
  • Marianne Design Collectables 'flower set' COL1323
  • Marianne Design Creatables 'tropical leaves' LR0667
  • Marianne Design Creatables 'circle layout mal' LR0677 (voor het maken van de wiebelkaart)
  • Marianne Design Creatables' Tiny's paddestoelen' LR0623 (mos)
  • Marianne Design en Karin Joan stempel en die 'gefeliciteerd' KJ1721
  • Ronde stansmal van AlieExpress 
  • Papier, vlinder stans en pearls van de Action 
  • 7 opmerkingen:

    1. Leuk kaartje voor de opa en oma. Grappig met het leeuwtje erop.
      Bedankt voor je deelname aan de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
      Groetjes,
      Karin DT

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt....zo leuk gedaan met de leeuw!
      Groetjes Diny

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Wow, ik vind je kaart geweldig! Ik houd van schommelkaarten. Mooie kleuren heb je gebruikt en dat leeuwtje is natuurlijk superleuk.

      groetjes van Ank

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wat een gave wiebelkaart heb je gemaakt, leuk!
      Bedankt voor je bijdrage aan onze jungle-challenge op het 4 Season blog.
      grtz Colien

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Dat is wel een hele toffe jungle kaart!! En zeker zo ook leuk voor een geboorte.
      Fijne week!!
      Groeten van Femminde

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Such a cute card! Thank you for joining our challenge at Scrappelyst 😊
      DT Heidi

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Superleuke kaart voor onze jungle challenge.
      Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

      Groetjes Nelly

      BeantwoordenVerwijderen