dinsdag 13 februari 2024

Zin in het voorjaar

Hallo allemaal, 

De afgelopen twee dagen is het hier heerlijk weer en schijnt de zon volop. Gisteren zag ik dat veel planten in de tuin alweer aan het uitlopen zijn en ook mijn Helleborus verzameling komt bijna tot bloei. Helaas hebben ze dit jaar wat minder knoppen, ik denk door de vele regenval eerder dit jaar. Toen ik in de tuin liep kwam onze vaste tuingast (het roodborstje) mij bezoeken. Hij kwam heel dichtbij zitten en hield een heel verhaal, jammer dat ik hem niet kon verstaan. Ik denk dat hij net als ik zin heeft in het voorjaar. Geïnspireerd door alles wat ik heb gezien maakte ik onderstaand kaartje. 

De bloempotten van Marleen keerde ik om en vulde ik met de bloemen van Spellbinders. De roodborstjes en het nieuwe rupsje kregen ook een plekje op de kaart. Hopelijk eten de roodborstjes hem niet op ;). De vlinders van Eline zijn toch net wat groter dan ik had gedacht, dus die komen binnenkort vast voorbij op een andere creatie. 

Hele fijne dag! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's garden birds' COL1534
  • Marianne Design Collectables 'bloempot huisje by Marleen' COL1527
  • Marianne Design Collectables 'Eline's butterfly family' COL1538 (rups) 
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's paddenstoelen' LR0623 (mos) 
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • Spellbinders 'be bold blooms etched dies' S5-502
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079

1 opmerking: