vrijdag 16 februari 2024

Een kerstkaart voor de voorraad

Hallo allemaal, 

Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien die ik alvast voor de voorraad heb gemaakt. Van een knutselvriendin kreeg ik met kerst een hele mooie kerstkaart met daarin een aantal stansjes. Hierbij zat ook de vintage street light van Janine's art. Wat is deze lantaarn leuk en inmiddels heb ik hem zelf ook gekocht. De basis van de kaart creëerde ik met de a6 snijmal van Carlijn Design en de achtergrond met een embossingfolder van MD. Er is een hoop sneeuw gevallen dus er kon een grote sneeuwpop gemaakt worden. In het sneeuwlandschap plakte ik nog wat bomen. 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's sneeuwpop' COL1413
  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488 (sneeuwhoopjes) 
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Clearstamps 'kerst teksten' CS1105
  • Marianne Design Embossing folder 'Marjoleine's dots' DF3455
  • Carlijn Design 'A6 rechthoeken' CDSN-0103
  • Jeanine’s art 'a perfect Christmas- vintage street light' JAD10158

2 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!!
    Die lantaarn is ook top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Die lantaarn is geweldig leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen