dinsdag 19 december 2023

Welkom Julia!

Hallo allemaal, 

Ik mocht weer aan de slag met het maken van een geboortekaartje want een nicht van mijn vriend is bevallen van een meisje genaamd Julia. De geboren cirkel heb ik onlangs gekocht en kwam nu goed van pas. Het 'oude' hertje van Eline is wat groter en paste perfect in de cirkel en bij de prachtige bloemen van Spellbinders. Om het persoonlijker te maken heb ik ook haar naam op het kaartje geplakt. 

Voor de kerstkaarten had ik sluitstickers met sneeuwvlokjes gekocht. Ik vond dit er zo leuk uitzien dat ik dit vaker wil gebruiken op mijn enveloppen. Helaas had ik niet iets wat voor een geboorte kon, maar dan maak je het toch gewoon zelf?! Bij de Action heb ik ooit een keer etiketten gekocht, met de ronde stans van Carlijn Design stanste ik hier een rondje uit en met de tekst van MD creëerde ik supersnel een sluitsticker (zie foto 2). 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen voor de kaart: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's hert' COL1401
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'geboren cirkel by Marleen' CR1581 
  • Marianne Design Craftables 'basic circles by Marleen' CR1597
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamps 'Eline's babytekstjes' EC0171
  • Marianne Design Paper set 'hoera een meisje by Eline en Marleen' PB7064
  • Spellbinders 'be bold blooms etched dies' S5-502
  • Carlijn Design 'alfabet- door Jocelijne Design' CDJD-0033
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079

Envelop met zelfgemaakte sluitsticker: 


Gebruikte materialen voor de sluitsticker: 

  • Marianne Design Clearstamps 'Eline's babytekstjes' EC0171
  • Carlijn Design 'cirkels 2' CDSN-0193
  • Action zelfklevende etiketten 

1 opmerking:

  1. Wat een super schattig kaartje! Heel mooie met het hertje en de bloemen.
    En wat een goed idee om zo sluitstickers te maken. Die ga ik onthouden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen