dinsdag 20 juni 2023

Een geboorte label

Hallo allemaal, 

Bij Hobbyvision werd mijn shaker card (challenge 122) in het zonnetje gezet. Helaas waren er te weinig deelnemers en werd de cadeaubon niet verloot. Wel vind ik het super leuk dat ze een creatie uitlichten en ik ben best trots dat dit mijn creatie is geworden! Tiets vroeg mij of ik gastdesigner wilde zijn en dat vind ik hartstikke leuk! 

De opdracht is deze keer: maak iets met labels. Dit mag de basis zijn of je kan bijvoorbeeld een label op je kaart verwerken. Een leuke en makkelijke opdracht, doen jullie ook allemaal mee? Ik maakte onderstaande creatie. Het label kan ik t.z.t. aan een geboorte cadeautje hangen. De beren van Marleen lenen zich hier ook goed voor en de tekst 'grote avonturen beginnen klein' vond ik wel toepasselijk. 

Ik ben benieuwd naar jullie creaties! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Craftables 'big tag' CR1551
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Craftables 'van harte cirkel by Marleen' CR1560
  • Marianne Design Craftables 'basic circles by Marleen' CR1597
  • Marianne Design Craftables 'bears by Marleen' CR1601
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Clearstamps 'Eline's babytekstjes' EC0171

Geen opmerkingen:

Een reactie posten