dinsdag 12 juli 2022

Onderwaterwereld shaker card

Hoi allemaal, 

Vorige week had ik het druk met van alles en nog wat waardoor het mij niet eerder is gelukt om jullie onderstaand kaartje te laten zien. Ik had dit keer zin om een shaker card te maken en omdat er veel strand/zee challenges zijn besloot ik om met dit thema aan de slag te gaan. 

Ik heb drie rondjes uitgestanst en met zandkleurig papier heb ik de zeebodem gemaakt. In de diepe oceaan zwemmen de vissen en het zeepaardje tussen het zeewier. De vrolijke zeehond is haring aan het vangen. Het shaker gedeelte heb ik gemaakt door nog een rondje uit te stansen en daarin een raampje van plastic te plakken. Met behulp van 3d tape ontstaat er ruimte tussen het onderste en bovenste rondje waardoor de blauw/groene glitter op en neer kan bewegen. De drie shakers heb ik vervolgens op de kaart geplakt. Ik vond het nog wat saai dus ik besloot om er nog wat schelpen en zeesterren bij te plakken. 

Dit kaartje stuur ik in bij: Creaties Suzan FB (strand/zomer), HobbyVision (strand kaart met behulp van een kleuren moodboard), Hobbyshop Veldmaat (slimline kaart), 4-season challenge blog (doorkijkje/venster), 2 sisters on the blog (anything goes) en bij Double D Challenges (creatures in/ under the sea). 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectable 'Eline's tropische vissen' COL1431
  • Marianne Design Collectable 'Eline's zeehonden' COL1432
  • Marianne Design Collectable 'sealife by Marleen' COL1468
  • Marianne Design Collectables 'Eline's pelikaan' COL1496 (haring)
  • Marianne Design Craftables 'punch die sea shell' CR1363
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'slimline frames' CR1537
  • Marianne Design Craftables 'slimline banners' CR1538
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design clearstamp 'proost by Marleen' CS1056

6 opmerkingen:

  1. Prachtige onderwaterwereld, waarop veel te zien is! Leuk he die shakergedeeltes op een kaart. Geeft zo'n tof effect

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan met het schudgedeelte. Mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great job! What a fun & fabulous creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Creatures In/Under the Sea’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    DOUBLE D CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke kaart en zo heb je geen kant en klare schudvensters nodig!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie slimline kaart met de leuke onderwater-tafereeltjes!
    Bedankt voor je deelname aan onze doorkijkjes/venstertjes-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt voor onze doorkijk challenge bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT-4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen