maandag 25 juli 2022

Kerstkaart met venster

Hoi allemaal, 

Het knutselen en vooral het wekelijks bloggen schiet er een beetje bij in door allerlei afspraken en regelzaken. Omdat ik het toch ook belangrijk vind om even te ontspannen heb ik afgelopen twee weken, twee makkelijke kaartjes gemaakt. Het zijn twee kerstkaartjes geworden, zodat ik ook deze voorraad weer een beetje aan vul. Voor de twee kerstkaarten ben ik geïnspireerd geraakt door de challenge van 4-season challenge, ze vragen namelijk een kaart met een venster/doorkijkje. Deze kaart stuur ik ook in bij 'T Boekensteuntje daagt je uit! (fb) en Papercraft Challenges, hier is het thema Christmas in July. 

In mijn mallen verzameling vond ik het raam van MD en op deze manier heb ik op een makkelijke manier een venster gecreëerd. Om het raam wat echter te maken heb ik er plastic folie achter geplakt, helaas is dit op de foto's niet goed zichtbaar. Het rendier loopt buiten in de sneeuw, boven in de kaart heb ik wat besneeuwde dennentakken geplakt. Morgen laat ik jullie een ander kaartje zien, deze is ook op dezelfde manier opgebouwd. 

Groetjes, Natascha

Op onderstaande foto is het venster beter te zien: 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's rendier' COL1461
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'punch die snowflakes' CR1335
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Creatables 'snowy windows' LR0737
  • Marianne Design Creatables 'pine branch set' LR0683
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069


4 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kaart. Het "vensterglas" is vooral op de 2e foto goed te zien hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Wat een goed idee om dat leuke rendier zo voor het raam te zetten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is het geworden met het doorkijkvenster, prachig!
    Bedankt voor nog een deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful window! Love the deer. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen