zondag 20 februari 2022

Ik ben apentrots op jou

Hoi allemaal, 

Wat een weer de afgelopen dagen! Hopelijk hebben jullie het er zonder schade vanaf gebracht? Wij gelukkig wel. Ik was best bang dat de overkapping een nieuwe eigenaar zou gaan zoeken en dat de zonnepanelen en dakpannen eraf zouden vliegen. Verder op in de wijk is dit laatste wel gebeurd en zaterdag kwamen de eerste hoogwerkers al om het te maken. Hopelijk valt storm 'Franklin' mee en waait zijn zusje Gladys ons voorbij! 

Knutselweer was het wel en ik ben aan de slag gegaan met de opdracht van de Lift challenge. Ank heeft een prachtig kleurrijke kaart gemaakt met washitape en golvende vormen. De opdracht was om deze te liften. Washi tape heb ik in overvloed, bij de action blijft dit vaak aan mijn handen plakken. Desondanks vond ik het erg lastig om kleurtjes te combineren. Ik vond in mijn bak een aantal rolletjes met jungle print en zo ontstond onderstaand kaartje. Het is super snel en makkelijk te maken, maar het effect is leuk en anders dan anders. Dus deze techniek ga ik onthouden! 

Voor begin volgende week staat er weer een trouwkaartje gepland, deze heb ik al heel lang liggen. Als ik hoor dat er een leuke gelegenheid komt, dan beginnen de ideeën vaak ook meteen te stromen en dan moet ik er ook gelijk iets mee. Dinsdag gaan ze trouwen, dus hopelijk wordt het kaartje op tijd bezorgt. 

Ik probeer steeds reacties bij jullie achter te laten, maar om één of andere reden lukt mij dit niet en krijg ik steeds een foutmelding. Hebben jullie hier ook last van en weten jullie hiervoor toevallig een oplossing? 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectable 'Eline's aapjes' COL1399
  • Marianne Design Craftables 'stitched waves & clouds' CR1361
  • Marianne Design clearstamps 'Eline's animals tekstjes' EC0188
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Washi tape van de Action 

De kaart van Ank die ik mocht liften: 



7 opmerkingen:

  1. Heel leuk, de kleuren passen goed bij het aapje, hij zal zich thuis voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart zeg, mooie kleuren ook. Oja hier wilde ik ook nog mee aan de slag... ideetjes genoeg , wat ik allemaal zie. Hier gelukkig geen schade, alleen wat rommeltjes om huis. Wel in de buurt bomen om en daken van de huizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lift heb je gemaakt van de te liften kaart! Leuk model zo en de kleurtjes zijn heel mooi op elkaar afgestemd. Hier geen schade (we wonen in het Oosten) maar het regent en waait ook nu weer hevig! Kijken of we kunnen slapen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke lift kaart met die grappige aap.
    hier geen las van foutmeldingen, en je helpen oh nee ik ben een kluns in dit soort dingen, alles moet het gewoon doen dan draai ik mee, maar anders....
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke washitapejes heb je bij elkaar uitgezocht! De aap past ook helemaal in het junglethema, superleuk! Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kaart, Natascha. En wat een wind telkens weer, he. Het blijft maar duren. Bij ons gelukkig ook nog alles aan het huis vast, maar spannend was het wel.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met een beetje junglestijl in je washie tapejes! Tof kaartje.
    Hier viel de storm gelukkig ook mee. Ik woon dichtbij de kust en de voorspellingen waren best hevig, maar gelukkig zonder kleerscheuren er vanaf gebracht. Blij dat we het nu hebben gehad ;-)
    De foutmeldingen ken ik. Bijna bij iedere deelneemster van de Liftchallenge heb ik dat en dat zijn er vaak best veel ;-) Maar ik ben een keer terug gegaan naar blogs om te kijken of mijn reactie er nu wel of niet bij stond, maar deze staat er gewoon wel. Dus ik maak me er nu niet meer druk om en kan gewoon reacties achterlaten. Blogger heeft wel vaker kuren.
    Super leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen