maandag 27 december 2021

Mijn favoriete creaties van 2021

Hallo allemaal, 

Met het einde van het jaar in zicht is het gebruikelijk dat je op Instagram je mooiste creaties verzameld. Vorig jaar kon ik met behulp van een programma 9 kaarten zoeken die de meeste likes/ reacties hadden gekregen, helaas werkt dit programma niet meer. Ik kwam op Instagram Art VS Artist tegen. In het midden zet je je eigen foto (artist) en daaromheen plaats je je eigen favoriete creaties (art). Dit vond ik een leuk alternatief en hieronder zie je mijn selectie. Wat is jouw favoriet? 




1 opmerking:

  1. Wat leuk! Ik heb dit jaar geen best of 2021 gedaan, maar wel een overzicht van al mijn diertjesdinsdagen. Jouw collage is leuk! Ik denk dat molletje mijn favoriet is! Hoe gaat het met de bouw van jullie huis? Vooruitzicht voor 2022? 😉

    BeantwoordenVerwijderen