dinsdag 21 september 2021

Roze kerstkaart

Hoi allemaal, 

Bij Marianne Design loopt een leuke challenge waarbij je een kerstkaart mag maken. Tot mijn schrik zag ik dat de challenge morgen al afloopt! Ik stuur mijn bijdrage daarom maar snel in. Het idee voor het kaartje had ik al langer in mijn hoofd zitten. Dit knutselt fijn en het kaartje had ik binnen een half uur af. 

Van mijn collega's heb ik een cadeaubon van de Action gekregen, super lief! Afgelopen weekend heb ik deze deels verzilverd en bijna de hele papier afdeling leeg gekocht;) Ik ben heel erg blij met mijn mooie verzameling kerstpapier. In één van deze blokken zat ook het roze papier met dennentakjes. Een roze kerstkaart is weer eens wat anders. De sneeuw heb ik met behulp van een randstans van MD gemaakt. Het achtergrond papier van de sneeuwpop komt uit het Springtime blok van MD. Omdat op het kaartje ook een bloem (kerstroos van vellum) zit, stuur ik mijn creatie ook in bij Scrappelyst

Fijne middag! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's sneeuwpop' COL1413
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'stitched waves & clouds' CR1361
  • Marianne Design Craftables 'kerstroos by Marleen' CR1478
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Paper pad 'Springtime' PK9174
  • Vellum
  • Wattenschijfje voor de muts van de sneeuwpop
  • Papier Decotime (Action)

12 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk kaartje en wat mooi dat roze! Ik heb was gisteren ook bij de Action en heb wat papier gekocht maar helaas waren ze nu al bijna door het kerstpapier heen. Ik hoop dat ze nog nieuw binnenkrijgen of heb jij het misschien allemaal opgekocht, haha!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke roze kerstkaart. Fijn dat je goed geslaagd bent met het kopen van papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kerstkaart met de sneeuwpop en mooi papier .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattig kaartje en ja roze kan prima voor kerst.
    Gezellig dat je meedoet met onze kerstchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartje Natascha in een mooie pasteltint,
    Bedankt voor het meedoen,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    NB lieve collega's heb je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Morgen alweer?? Dat is ook even langs mij heen gegaan. Wat gaan 14 dagen altijd snel voorbij. Je kaart is heel gaaf met dat roze. EN lief dat je een bon van Action kreeg. Mooi papier heb je erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kerstkaart heb je gemaakt voor de challenge! Mooie zachte kleurtjes ook.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurencombinatie dat roze met dat groen!
    Bedankt voor het meedoen met de “kerstkaarten” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi deze roze kerstkaart. Mooi met de wit en groene accenten.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kerstkaart
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Jolanda Bongers
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Så herlig kort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    BeantwoordenVerwijderen