dinsdag 30 juni 2020

Geboortekaartjes met zebra stempels van Marianne Design

De afgelopen periode hebben er veel familieleden, vrienden en collega's een baby gekregen. Ik vind het altijd fijn om geboortekaartjes in voor te hebben zodat ik ze snel kan versturen. Vandaag was het dus tijd om de geboortekaartjes weer aan te vullen. Onderstaande kaartjes heb ik met restjes papier gemaakt. Vrij simpel om te maken, maar toch erg leuk vind ik zelf. De zebra's heb ik gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met behulp van aquamarkers en een water brush. 


                                                                    Gebruikte materialen: 
                            - Marianne Design clearstamp 'Eline's zebra' EC0170
                            - Stazon zwarte stempelinkt en Stamp easy tool van Vaessen Creative
                            - Water brush van Sakura Koi
                            - Aquarelpapier
                            - Papier en aquamarkers van de Action




                                                    Gebruikte materialen: 
                    - Marianne Design clearstamp 'Eline's zebra' EC0170
                    - Marianne Design en Karin Joan ' clearstamps met mal gefeliciteerd' KJ1721
                    - Stazon zwarte stempelinkt en Stamp easy tool van Vaessen Creative
                    - Water brush van Sakura Koi
                    - Aquarelpapier
                    - Fineliner Staedtler zwart 0.05 mm (lijntje op wit papier) 
                    - Papier en aquamarkers van de Action

Laat je weten van je van deze kaartjes vindt? 

Groetjes, Natascha



Geen opmerkingen:

Een reactie posten